Uvjeti kupnje

PDFIspisE-mail

Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke (sklapanja Ugovora na daljinu) te reklamacija proizvoda putem webshopa koji su ponuđeni na ovim stranicama.
Prodavatelj je Svijet Igara d.o.o., a kupac je korisnik ovih Stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te odabere plaćanje pouzećem ili uplatom na transakcijski račun.
Korisnici Stranica se obvezuju prilikom kupnje putem web-shopa navesti točne podatke o sebi. Osobni podaci korisnika čuvaju se u tajnosti i nisu dostupni neovlaštenim osobama. Pored informacija prikupljenih prilikom narudžbi proizvoda na našoj stranici, sustav Stranica bilježi IP adresu računala posjetitelja, te na računalo posjetitelja ostavlja kolačić (cookie), odnosno tekstualnu identifikacijsku oznaku koja služi isključivo za navigaciju kroz Stranice.
Sve navedene informacije se također smatraju tajnima i dostupne su isključivo službenim osobama na službeni zahtjev. Svijet Igara d.o.o. zadržava pravo te informacije koristiti za izradu anonimnih statističkih izvještaja (izvještaja u kojima korisnici kao pojedinci nisu i ne mogu biti identificirani) o posjećenosti Stranica koje ima pravo ustupiti trećim stranama.
Svijet Igara d.o.o. zadržava pravo sve tajne podatke o korisnicima ustupiti organima zakona u slučaju službenog zahtjeva za uvidom u iste, a u skladu sa zakonima Republike Hrvatske.
Svijet Igara d.o.o zadržava pravo da samoinicijativno ustupi podatke o pojedinim korisnicima organima zakona bez službenog zahtjeva ukoliko smatra da navedeni korisnici krše zakone Republike Hrvatske, ili su nečiji životi ili materijalna dobra dovedeni u opasnost.

Naručivanje

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu (sklopi tzv. online ugovor).
Sve cijene izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti, Hrvatska kuna (kn), s PDV-om.
Proizvodi se odabiru elektronskim putem, spremanjem istih u "košaricu". Proizvodi se smatraju naručenim tek nakon što kupac odabere način plaćanja, adresu dostave, te potvrdi cijelokupnu narudžbu. Detaljnije upute kako naručiti, pročitajte OVDJE.

Ukoliko kupac za isporučene artikle želi VP račun (nekdašnji R-1), u napomenu upisuje sve podatke potrebne za ispis takvog računa (OIB, naziv i adresu pravne osobe na koju treba glasiti račun).
VP račun ne izdajemo za plaćanje pouzećem, već je kao način plaćanja potrebno odabrati uplatu na transakcijski račun.

Plaćanje

Naručeni proizvodi ili usluge putem web-shopa plaćaju se pouzećem ili uplatom na transakcijski račun.

  • Kod plaćanja pouzećem, iznos narudžbe (otkupnine) se plaća dostavljaču GLS-a po uručenju pošiljke. U ovom slučaju iznos narudžbe je uvećan za 7,00 kn fiksno. Taj iznos sadrži trošak uplate vaših sredstava od strane tvrtke dostavljača na naš transakcijski (žiro) račun i trošak dodatka na gorivo. U slučaju plaćanja roba i usluga direktno na naš transakcijski račun, ovog troška nema.

  • Ukoliko proizvod želite platiti putem uplate na transakcijski račun/internet bankarstvom, prilikom završetka procesa narudžbe na ekranu se pojavljuju pisani podaci za uplatu i primjer naloga za plaćanje na kojem su također svi potrebni podaci za plaćanje. Kod odabira ovakvog načina plaćanja nema dodatnih troškova, te plaćate cijenu proizvoda koja je naznačena na našem web-shopu.

Za sve narudžbe ukupnog iznosa iznad 200,00 kn, dostava je besplatna* (ako nije drugačije naznačeno), za sve narudžbe ispod navedenog iznosa, naplaćuje se jedinstveni trošak dostave od 25,00 kn.

GLS dostavna služba ne nudi dostavu subotom.


*Voucher kodove (PSN Prepaid/Plus, razne MMO pretplate) koji se u našem sjedištu mogu kupiti u fizičkoj formi zapakirani u originalne kutije, preko web-shopa prodajemo u obliku koda koji nakon zaprimljene uplate šaljemo putem e-maila zajedno sa računom u PDF formatu. Međutim, ako kupac izričito želi da navedeni artikl šaljemo putem dostavne službe u fizičkom obliku, u tom slučaju se također naplaćuje trošak dostave u iznosu od 25,00 kn, nevezano što narudžba prelazi iznos od 200,00 kn.

Prednarudžbe


Osim klasične kupnje artikala koji su već u prodaji i dostupni odmah, prodavatelj omogućuje kupcu i predbilježbu (tzv. prednarudžbu) za određeni proizvod koji još službeno nije prisutan na tržištu, ali je najavljen i dolazi u određenom budućem razdoblju (datum izlaska je naznačen pored svakog artikla u kategoriji prednarudžbe).
Kupac koji napravi prednarudžbu ostvaruje prednost kupnje određenog proizvoda u odnosu na kupca koji prednarudžbu nije napravio te u pravilu ostvaruje i pravo na nižu prodajnu cijenu navedenog proizvoda.
Kupac samim činom prednarudžbe nema obvezu kupnje artikla koji je prednaručio sve dok prednarudžbu ne potvrdi prodavatelju (prodavatelj će kontaktirati kupca e-mailom ili telefonski nekoliko dana prije dolaska prednaručenog artikla)
.
Za proizvode u prednarudžbi također vrijede 2 vrste plaćanja – pouzećem (+ 7,00 kn fiksno na istaknutu cijenu proizvoda) i uplatom na transakcijski račun. Nakon potvrde prednarudžbe, prodavatelj će kupcu putem e-maila poslati ponudu za prednaručeni artikl u PDF formatu po kojoj prednaručeni artikl treba biti plaćen jedan dan prije isporuke.
Prodavatelj zadržava pravo promjene cijene proizvoda u prednarudžbi, te isto tako ima obvezu pravovremeno o tome obavijestiti kupca.

Isporuka i pakiranje


Dostavu naručenih artikala na vašu kućnu adresu vršimo putem kurirske službe GLS na području čitave Hrvatske, uključujući i otoke.

  • Sve narudžbe zaprimljene do 13.00h radnim danom (pon-pet.), šaljemo isti dan ukoliko je odabran način plaćanja – pouzećem. Narudžbe zaprimljene iza 13.00h – šaljemo sljedeći radni dan.

  • Ukoliko je odabran način plaćanja – uplatom na transakcijski račun/internet bankarstvom, narudžbu šaljemo po primitku sredstava na naš IBAN/transkacijski račun (do 13.00h – šaljemo isti, iza 13.00h – šaljemo sljedeći radni dan)

Isporuka naručenih proizvoda se vrši prema rasporedu vožnje tvrke koja vrši dostavu (GLS), a to je u pravilu sljedeći radni dan izuzev otoka i nekih manjih mjesta te (ponekad) dubrovačko-neretvanske županije. Raspored vožnje na otoke možete pogledati OVDJE.

Svijet Igara d.o.o. se u slučaju odabira kupca za plaćanje na transakcijski račun obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi obavijest o izvršenoj uplati, odnosno najkasnije u roku od tri (3) radna dana od dana primitka obavijesti o izvršenoj uplati. Iznimka su proizvodi koji nisu dostupni odmah, a u tom slučaju prodavatelj se obvezuje obavijestiti kupca o vremenu dobavljivosti proizvoda, te definirati eventualnu ponovnu narudžbu kada proizvod bude dostupan.
Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.

PRILIKOM PREUZIMANJA KUPAC JE DUŽAN PROVJERITI STANJE POŠILJKE (OTPAKIRATI AMBALAŽU I PREGLEDATI PROIZVOD) TE U SLUČAJU OŠTEĆENJA ODMAH DOSTAVLJAČU PRIJAVITI OŠTEĆENJE.
Nakon što Svijet Igara d.o.o. od dostavne službe zaprimi obavijest o štetnom događaju, kupac može zatražiti slanje novog artikla ili odustati od narudžbe.

Svijet Igara d.o.o. se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.
Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio Svijet Igara d.o.o. ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

Reklamacije

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na Stranicama. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, čime navedena slika ne može biti temelj za reklamaciju proizvoda.
U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od sedam (7) radnih dana, te će se, ovisno o vrsti proizvoda, utvrditi daljnje radnje s ciljem otklanjanja navedenog problema (dogovor oko direktnog slanja uređaja davatelju jamstva/uvozniku ako se radi o elektronskom uređaju). 

U slučaju da prilikom preuzimanja proizvoda od strane dostavljača (GLS), kupac primjeti da je proizvod oštećen – dužan je odmah (ili odmah nakon što primjeti – ako je dostavljač već otišao, pozvati GLS korisničku službu na 01/2042-672, ili im se obratiti mailom na Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript ) prijaviti štetu istom dostavljaču radi sastavljanja Zapisnika temeljem kojeg će se pokrenuti proces nadoknade štete.
Također je potrebno kontaktirati i Svijet Igara d.o.o. radi daljnje koordinacije i dogovora oko isporuke zamjenskog artikla/povrata novca.

Kupac je dužan posjedovati ispravan uređaj za koji kupuje zabavni software (igru).

U slučaju eventualnog problema s instalacijom PC igre, kupac je dužan kontaktirati proizvođača/izdavača igre (kontakti korisničke podrške i upute se nalaze u kutiji od igre) jer se PC igre putem tzv. CD-keya vežu uz jednog korisnika/kupca putem određenog servisa (Steam, Origin, Uplay, Rockstar Social Club – ovisno o tome tko je prozvođač/izdavač same igre) i Svijet Igara d.o.o. kao prodavatelj u tom slučaju ne može i nema ovlasti u ime kupca rješavati problem - gore navedeni subjekti traže osobni kontakt korisnika kupljenog software-a/igre radi zaštite osobnih podataka.
Molimo potencijalne kupce da navedeno uzmu u obzir prilikom kupovine PC igara – odnosno, da PC igre kupuju na vlastitu odgovornost u slučaju da ne posjeduju minimum tehničkog znanja i znanja engleskoj jezika za korištenje istih.


Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno pozitivnim propisima EU, posebice sukladno Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Raskid Ugovora o prodaji

Kupac može jednostrano otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) dana. Rok za jednostrani raskid Ugovora počinje teći od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed.
Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem nedvosmislenom izjavom na mail
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac zaprimi izjavu na svoj e-mail koja sadržava ime i prezime, adresu, broj telefona, adresu elektroničke pošte kupca i broj narudžbe ako je ugovor sklopljen narudžbom putem webshopa.
U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od sedam (7) dana od otkazivanja ugovora.

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe.
Proizvod(i) koji su predmet povrata moraju biti neotvarani (u slučaju konzola i popratnog hardvera moraju imati originalne zaštitne naljepnice) - kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:

  • ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena
  • ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke (Ukoliko se s kutije video-igre ili PrePaid kartice ukloni zaštitna folija, zamjena artikla ili povrat novca nije moguć radi spriječavanja eventualne zloporabe i neovlaštenog korištenja jedinstvenih aktivacijskih ključeva (CD-key, Serial-key, Serial number, Activation code i sl).

Trgovac se obvezuje kupcu vratiti iznos u/plaćenih sredstva umanjen za prvobitni trošak dostave i eventualne popratne troškove u roku od 14 dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.

Također, kupac može jednostrano otkazati Ugovor putem Obrasca za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi u linku OVDJE, te ga može ispuniti i poslati, a u kojem će mu slučaju SVIJET IGARA d.o.o. bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka Obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.


Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača

Temeljem članka 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 79/07., 125/07. – isp., 79/09. i 89/09. – isp., 87/12 i 56/13), obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

SVIJET IGARA d.o.o.
Brune Bjelinskog 16
31000 Osijek

ili putem e-maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku putem e-maila najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Molimo Vas da prilikom podnošenja prigovora osigurate sljedeće podatke: ime i prezime kupca, adresu, broj telefona, adresu elektroničke pošte te broj narudžbe (ako je potrebno).


Podijeli na FB

PLAYSTATION®4

 

 

 

 

 

 

 

NINTENDO®SWITCH

 

 

 

 

 

 

 

Košarica


VirtueMart
Vaša Košarica je trenutno prazna.