Opći uvjeti poslovanja i Politika privatnosti

PDFIspisE-mail

Dobro došli na internet stranice Svijeta Igara Gaming Webshopa u vlasništvu tvrtke Svijet Igara d.o.o. (dalje u tekstu Svijet Igara).
Ovim Uvjetima se određuju pravila korištenja svih internet stranica koje se nalaze na internet adresi
www.svijet-igara.hr (dalje u tekstu: Stranice).
Ovim se uvjetima također utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja i isporuke naručenih artikala (u skraćenom opisu - svi detalji oko sklapanja tzv. Ugovora o prodaji na daljinu u trgovini putem interneta ili pošte, dalje u tekstu Ugovora), Politika privatnosti te sva ostala prava i obveze između tvrtke Svijet Igara d.o.o. i njenih kupaca.
Prodavatelj je Svijet Igara d.o.o., a kupac je korisnik ovih Stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te odabere plaćanje pouzećem ili uplatom na transakcijski račun.
Korisnici Stranica se obvezuju prilikom kupnje putem webshopa navesti točne podatke o sebi. Osobni podaci korisnika čuvaju se u tajnosti i nisu dostupni neovlaštenim osobama.

Korištenje sadržaja stranica

Korištenje usluga internet trgovine Svijet Igara odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Upotreba i korištenje internet trgovine Svijet Igara od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici istih dužni o tome voditi računa. U protivnom, preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Svijet Igara ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

Korisnici Stranica ih smiju isključivo koristiti u svrhe pretrage proizvoda, informiranja te čitanja tekstova objavljenih na njima. Svi tekstovi, opisi proizvoda, grafike, fotografije, logotip, dizajn i izgled stranice (obuhvaćeno pojmom SADRŽAJ) su u vlasništvu poduzeća Svijet Igara d.o.o.
Osim ako to nije posebno naglašeno i odobreno ovim Uvjetima ili na internet stranicama Svijet Igara Gaming Webshopa, nije dozvoljeno nikakvo kopiranje, reproduciranje, reizdavanje, dekodiranje, ili objavljivanje sadržaja ovih stranica.
Bilo kakva vrsta uplitanja u sadržaj i izgled ovih stranica, te bilo kakav nelegalan način upotrebe ovih stranica i podataka vezanih uz njih, zabranjeni su i kažnjivi.

Nakana Svijet Igara Gaming Webshopa je da ponuda na stranicama bude ažurna sa stvarnim stanjem zaliha, međutim postoji mogućnost da u katalogu proizvoda na našim stranicama postoji proizvod koji je trenutno nedostupan. U takvim slučajevima Svijet Igara Gaming Webshop ne preuzima odgovornost za eventualno nezadovoljstvo prouzročeno kod klijenata takvom situacijom.
Svijet Igara Gaming Webshop zadržava pravo promjene, brisanja ili ukidanja bilo kojeg dijela teksta i sadržaja ovih internet stranica u bilo koje vrijeme i bez prethodne najave.

Ograničenje odgovornosti

Upotrebu internet stranica Svijet Igara Gaming Webshopa vršite na vlastitu odgovornost i rizik. Niti Svijet Igara Gaming Webshop, niti njegovi suradnici, nisu odgovorni, niti mogu jamčiti da će pregledavanje internet stranica Svijeta Igara Gaming Webshopa biti bez prekida ili bez pogrešaka (u daljnjem tekstu pojam SURADNICI se odnosi na: dobavljače, sponzore, partnere, oglašivače, web dizajnere, te bilo koju drugu pravnu ili fizičku osobu, koja se sa Svijet Igara d.o.o. nalazi u bilo kakvom poslovnom odnosu). 
Niti Svijet Igara Gaming Webshop, niti bilo tko od njihovih suradnika ne može jamčiti za točnost, integritet ili potpunost podataka koji se nalaze na stranici ili proizvoda koji su na stranicama predstavljeni ili ponuđeni za kupnju.
Svijet Igara Gaming Webshop i njegovi suradnici posebno za svaki proizvod ili uslugu specificiraju jamstva i uvjete korištenja jamstva, bilo da je to u jamstvu izrazito navedeno ili da se podrazumijeva. Nikakva usmena ili pismena informacija, izvan jamstvenog roka i jamstvenog lista uz proizvod ili uslugu ne stvara jamstvo i ne odnosi se na jamstvo na neki proizvod ili uslugu.

Poveznice na druge stranice

Na internet stranicama Svijet Igara Gaming Webshopa mogu postojati poveznice (tzv. linkovi) na neke druge internet stranice, pod drugim adresama. Takve poveznice služe za pružanje dodatnih informacija korisnicima ovih internet stranica. Sadržaje tih stranica, čije se poveznice nalaze na našim stranicama, nisu na niti jedan način kontrolirane ili upravljane od strane Svijet Igara Gaming Webshopa, te Svijet Igara Gaming Webshop nije odgovoran za nijedan dio tog sadržaja i ne odgovara za bilo kakve vrste eventualnih šteta koje mogu nastati korištenjem tih stranica

Naručivanje

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu (sklopi Ugovor).
Sve cijene izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti, Hrvatska kuna (kn), s PDV-om.
Proizvodi se odabiru elektronskim putem, spremanjem istih u "košaricu". Proizvodi se smatraju naručenim tek nakon što kupac odabere način plaćanja, adresu dostave, te potvrdi cijelokupnu narudžbu. Detaljnije upute kako naručiti, pročitajte OVDJE.

Ukoliko kupac za isporučene artikle želi VP račun (nekdašnji R-1), u napomenu upisuje sve podatke potrebne za ispis takvog računa (OIB, naziv i adresu pravne osobe na koju treba glasiti račun).
VP račun ne izdajemo za plaćanje pouzećem, već je kao način plaćanja potrebno odabrati uplatu na transakcijski račun.

Plaćanje

Naručeni proizvodi ili usluge putem web-shopa plaćaju se pouzećem ili uplatom na transakcijski račun.

  • Kod plaćanja pouzećem, iznos narudžbe (otkupnine) se plaća dostavljaču GLS-a po uručenju pošiljke. U ovom slučaju iznos narudžbe je uvećan za 7,00 kn fiksno. Taj iznos sadrži trošak uplate vaših sredstava od strane tvrtke dostavljača na naš transakcijski (žiro) račun i trošak dodatka na gorivo. U slučaju plaćanja roba i usluga direktno na naš transakcijski račun, ovog troška nema.

  • Ukoliko proizvod želite platiti putem uplate na transakcijski račun/internet bankarstvom, prilikom završetka procesa narudžbe na ekranu se pojavljuju pisani podaci za uplatu i primjer naloga za plaćanje na kojem su također svi potrebni podaci za plaćanje. Kod odabira ovakvog načina plaćanja nema dodatnih troškova, te plaćate cijenu proizvoda koja je naznačena na našem web-shopu.

Za sve narudžbe ukupnog iznosa iznad 200,00 kn, dostava je besplatna* (ako nije drugačije naznačeno), za sve narudžbe ispod navedenog iznosa, naplaćuje se jedinstveni trošak dostave od 25,00 kn.

GLS dostavna služba ne nudi dostavu subotom.


*Voucher kodove (PSN Prepaid/Plus, razne MMO pretplate) koji se u našem sjedištu mogu kupiti u fizičkoj formi zapakirani u originalne kutije, preko web-shopa prodajemo u obliku koda koji nakon zaprimljene uplate šaljemo putem e-maila zajedno sa računom u PDF formatu. Međutim, ako kupac izričito želi da navedeni artikl šaljemo putem dostavne službe u fizičkom obliku, u tom slučaju se također naplaćuje trošak dostave u iznosu od 25,00 kn, nevezano što narudžba prelazi iznos od 200,00 kn.

Prednarudžbe


Osim klasične kupnje artikala koji su već u prodaji i dostupni odmah, prodavatelj omogućuje kupcu i predbilježbu (tzv. prednarudžbu) za određeni proizvod koji još službeno nije prisutan na tržištu, ali je najavljen i dolazi u određenom budućem razdoblju (datum izlaska je naznačen pored svakog artikla u kategoriji prednarudžbe).
Kupac koji napravi prednarudžbu ostvaruje prednost kupnje određenog proizvoda u odnosu na kupca koji prednarudžbu nije napravio te u pravilu ostvaruje i pravo na nižu prodajnu cijenu navedenog proizvoda.
Kupac samim činom prednarudžbe nema obvezu kupnje artikla koji je prednaručio sve dok prednarudžbu ne potvrdi prodavatelju (prodavatelj će kontaktirati kupca e-mailom ili telefonski nekoliko dana prije dolaska prednaručenog artikla)
.
Za proizvode u prednarudžbi također vrijede 2 vrste plaćanja – pouzećem (+ 7,00 kn fiksno na istaknutu cijenu proizvoda) i uplatom na transakcijski račun. Nakon potvrde prednarudžbe, prodavatelj će kupcu putem e-maila poslati ponudu za prednaručeni artikl u PDF formatu po kojoj prednaručeni artikl treba biti plaćen jedan dan prije isporuke.
Prodavatelj zadržava pravo promjene cijene proizvoda u prednarudžbi, te isto tako ima obvezu pravovremeno o tome obavijestiti kupca.

Isporuka i pakiranje


Dostavu naručenih artikala na vašu kućnu adresu vršimo putem kurirske službe GLS na području čitave Hrvatske, uključujući i otoke.

  • Sve narudžbe zaprimljene do 13.00h radnim danom (pon-pet.), šaljemo isti dan ukoliko je odabran način plaćanja – pouzećem. Narudžbe zaprimljene iza 13.00h – šaljemo sljedeći radni dan.

  • Ukoliko je odabran način plaćanja – uplatom na transakcijski račun/internet bankarstvom, narudžbu šaljemo po primitku sredstava na naš IBAN/transkacijski račun (do 13.00h – šaljemo isti, iza 13.00h – šaljemo sljedeći radni dan)

Isporuka naručenih proizvoda se vrši prema rasporedu vožnje tvrke koja vrši dostavu (GLS), a to je u pravilu sljedeći radni dan izuzev otoka i nekih manjih mjesta te (ponekad) dubrovačko-neretvanske županije. Raspored vožnje na otoke možete pogledati OVDJE.

Svijet Igara d.o.o. se u slučaju odabira kupca za plaćanje na transakcijski račun obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi obavijest o izvršenoj uplati, odnosno najkasnije u roku od tri (3) radna dana od dana primitka obavijesti o izvršenoj uplati. Iznimka su proizvodi koji nisu dostupni odmah, a u tom slučaju prodavatelj se obvezuje obavijestiti kupca o vremenu dobavljivosti proizvoda, te definirati eventualnu ponovnu narudžbu kada proizvod bude dostupan.
Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.

Kupac je na zahtjev djelatnika dostavne službe dužan predočiti identifikacijski dokument u svrhu evidencije o tome tko je preuzeo paket. Ako kupac odbije dati traženi podatak, paket mu neće biti uručen.

Svijet Igara d.o.o. se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.

Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio Svijet Igara d.o.o. ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

Reklamacije

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na Stranicama. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, čime navedena slika ne može biti temelj za reklamaciju proizvoda.
U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od sedam (7) radnih dana, te će se, ovisno o vrsti proizvoda, utvrditi daljnje radnje s ciljem otklanjanja navedenog problema (dogovor oko direktnog slanja uređaja davatelju jamstva/uvozniku ako se radi o elektronskom uređaju). 

U slučaju da prilikom preuzimanja proizvoda od strane dostavljača (GLS), kupac primjeti da je proizvod oštećen – dužan je ODMAH (ili odmah nakon što primjeti – ako je dostavljač već otišao, pozvati GLS korisničku službu na 01/2042-672, ili im se obratiti mailom na Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript ) prijaviti štetu istom dostavljaču radi sastavljanja Zapisnika temeljem kojeg će se pokrenuti proces nadoknade štete.
Također je potrebno kontaktirati i Svijet Igara d.o.o. radi daljnje koordinacije i dogovora oko isporuke zamjenskog artikla/povrata novca.


Kupac je dužan posjedovati ispravan uređaj za koji kupuje zabavni software (igru).

U slučaju eventualnog problema s instalacijom PC igre, kupac je dužan kontaktirati proizvođača/izdavača igre (kontakti korisničke podrške i upute se nalaze u kutiji od igre) jer se PC igre putem tzv. CD-keya vežu uz jednog korisnika/kupca putem određenog servisa (Steam, Origin, Uplay, Rockstar Social Club – ovisno o tome tko je prozvođač/izdavač same igre) i Svijet Igara d.o.o. kao prodavatelj u tom slučaju ne može i nema ovlasti u ime kupca rješavati problem - gore navedeni subjekti traže osobni kontakt korisnika kupljenog software-a/igre radi zaštite osobnih podataka.
Molimo potencijalne kupce da navedeno uzmu u obzir prilikom kupovine PC igara – odnosno, da PC igre kupuju na vlastitu odgovornost u slučaju da ne posjeduju minimum tehničkog znanja i znanja engleskoj jezika za korištenje istih.


Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno pozitivnim propisima EU, posebice sukladno Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Raskid Ugovora o prodaji

Kupac može jednostrano otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) dana. Rok za jednostrani raskid Ugovora počinje teći od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed.
Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem nedvosmislenom izjavom na e-mail
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript . Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac zaprimi izjavu na svoj e-mail koja sadržava ime i prezime, adresu, broj telefona, adresu elektroničke pošte kupca i broj
narudžbe ako je ugovor sklopljen narudžbom putem webshopa.

U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od sedam (7) dana od otkazivanja ugovora.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe.
Proizvod(i) koji su predmet povrata moraju biti neotvarani (u slučaju konzola i popratnog hardvera moraju imati originalne zaštitne naljepnice) - kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:

  • ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena
  • ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke (Ukoliko se s kutije video-igre ili PrePaid kartice ukloni zaštitna folija, zamjena artikla ili povrat novca nije moguć radi spriječavanja eventualne zloporabe i neovlaštenog korištenja jedinstvenih aktivacijskih ključeva (CD-key, Serial-key, Serial number, Activation code i sl).

Trgovac se obvezuje kupcu vratiti iznos u/plaćenih sredstva umanjen za prvobitni trošak dostave i eventualne popratne troškove u roku od 14 dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.

Također, kupac može jednostrano otkazati Ugovor putem Obrasca za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi u linku OVDJE, te ga može ispuniti i poslati, a u kojem će mu slučaju SVIJET IGARA d.o.o. bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka Obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.

Politika privatnosti

Sukladno Uredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka (u daljnjem tekstu: Opća uredba o zaštiti podataka), koja je u punoj primjeni od dana 25. svibnja 2018. godine u Republici Hrvatskoj i svim zemljama članicama Europske unije, kao i Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine broj 42/18, u daljnjem tekstu: Zakon) odnosno sukladno pravnom okviru zaštite osobnih podataka u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji te najboljoj europskoj praksi, SVIJET IGARA d.o.o. kao voditelj obrade osobnih podataka korisnika svojih usluga i kupaca, izradilo je Politiku o zaštiti privatnosti korisnika usluga i kupaca. Politika o zaštiti privatnosti je jednostrano obvezujući pravni akt zasnovan na temeljnim načelima u obradi osobnih podataka, kojim se regulira koji podaci korisnika i/ili kupaca se prikupljaju, na koji način se takvi podaci obrađuju, u koje se svrhe upotrebljavaju. Politika o zaštiti privatnosti ujedno upoznaje korisnike usluga i/ili kupce s njihovim pravima u prikupljanju i daljnjoj obradi osobnih podataka, sve u svrhu zaštite njihove privatnosti u širem smislu.

Politika o zaštiti privatnosti temelji se na sljedećim načelima obrade osobnih podataka: načelu zakonitosti, transparentnosti i najbolje prakse, načelu ograničene obrade i smanjenju količine podataka, načelu točnosti i potpunosti osobnih podataka, načelu ograničene pohrane, načelu cjelovitosti i povjerljivosti podataka, načelu odgovornosti, načelu povjerenja i poštene obrade, načelu oportunosti (svrhe obrade), načelu obrade u neimenovanom (anonimiziranom) obliku.

Politika o zaštiti privatnosti se primjenjuje na sve usluge koje nudi Društvo, pri čemu je cilj Politike na jasan i transparentan način upoznati korisnike i/ili kupce s postupcima obrade njihovih osobnih podataka i njihovim pravima. Prije svega, korisnici i/ili kupci mogu se u svakom trenutku obratiti Društvu sa zahtjevom za izmjenu ili dopunu i/ili ažuriranje podataka koji se na njih odnose, kao i sa zahtjevom za očitovanje o tome u koje svrhe žele ili ne žele da se njihovi podaci obrađuju.

Za obradu osobnih podataka odgovorno je Društvo:

SVIJET IGARA društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge, sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, Osijek, Brune Bjelinskog 16, upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Osijeku pod matičnim brojem subjekta upisa (MBS): 030112472, osobni identifikacijski broj (OIB): 6290035214
5.

1. Koje podatke prikupljamo i na koji način?
Društvo prikuplja samo osnovne podatke na način da ih korisnik i/ili kupac osobno dostavi kroz naše web-stranice putem narudžbe, kontakt obrasca ili putem izravne e-mail adrese Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
U svrhu pružanja odgovarajućih usluga korisnik i/ili kupac je dužan dostaviti Društvu sljedeće podatke koji su istome potrebni za zasnivanje ugovornog odnosa radi pružanja pojedine usluge i/ili prodaje određenih proizvoda iz svog asortimana:
- ime i prezime
- adresa
- kontakt broj telefona i/ili mobitela
- e-mail adresu

2. Zašto prikupljamo navedene podatke i u koje svrhe?
Društvo prikuplja podatke na temelju zakonske ili ugovorne obveze, te na temelju privole koju daje korisnik i/ili kupac u jednu ili više točno određenih svrha, konkretno:
- da bi bili u mogućnosti uspješno realizirati ugovornu obvezu isporuke naručenih proizvoda (osnova obrade - izvršenje ugovorne obveze)
- radi slanja promotivnih ponuda putem e-mail marketinga, tzv. Newslettera (osnova obrade – privola korisnika i/ili kupca)

3. S kim dijelimo vaše podatke?
- sa dostavnom službom GLS Hrvatska kako bi uspješno realizirali isporuku naručenih proizvoda; njihovu politiku zaštite podataka možete vidjeti na sljedećem linku:
https://gls-group.eu/HR/hr/zastita-osobnih
- sa MailChimp servisom tvrtke Rocket Science Group za slanje newslettera u promotivne svrhe (uz mogućnost samostalne odjave primatelja sa newsletter liste); njihovu politiku zaštite podataka možete vidjeti na sljedećem linku:
https://mailchimp.com/legal/privacy/

Svi se podaci o kupcima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Podaci kupaca u niti jednom slučaju neće biti predani neovlaštenim osobama jer se smatraju tajnima i dostupni su isključivo službenim osobama na službeni zahtjev.
Svijet Igara d.o.o. zadržava pravo te informacije koristiti za izradu anonimnih statističkih izvještaja o posjećenosti Stranica (izvještaja u kojima korisnici kao pojedinci nisu i ne mogu biti identificirani).
Svijet Igara d.o.o. zadržava pravo sve tajne podatke o korisnicima ustupiti organima zakona u slučaju službenog zahtjeva za uvidom u iste, a u skladu sa zakonima Republike Hrvatske.
Svijet Igara d.o.o zadržava pravo da samoinicijativno ustupi podatke o pojedinim korisnicima organima zakona bez službenog zahtjeva ukoliko smatra da navedeni korisnici krše zakone Republike Hrvatske, ili su nečiji životi ili materijalna dobra dovedeni u opasnost.

Legitimni interes

Svijet Igara d.o.o. prodaje proizvode svojim kupcima koji su evidentirani u našoj bazi podataka. Svijet Igara definira svoj legitimni interes da podatke o kupcima čuva trajno u digitalnom obliku radi mogućnosti uvida u povijest našeg kupoprodajnog odnosa i komunikacije iz razloga odobravanja posebnih pogodnosti u određenim situacijama ako je to moguće, te za takvo čuvanje podataka ne traži posebnu privolu kupca. Kupac ima pravo zatražiti brisanje svojih podataka, ali u tom slučaju Svijet Igara takvog kupca u budućnosti tretira kao potpuno novog kupca.

Svijet Igara kao svoj legitimni interes definira mogućnost telefonskog kontaktiranja kupca ako postoje nejasnoće kod zaprimljene online narudžbe, te jednokratnog kontaktiranja kupca nakon uspješne isporuke naručenih dobara putem e-mail poruke radi opcionalnog (neobaveznog) ocjenjivanja njegove usluge na nekom od javnih servisa (Google, Facebook i sl.)
Svijet Igara čuva podatke kupaca koji nisu ispunili svoj dio ugovornog odnosa, odnosno kupaca koji su naručili proizvod (ili više njih), ali su ga iz nekog razloga odbili preuzeti i platiti, te su tim činom prouzročili financijsku štetu Svijetu Igara. Svijet Igara takvim kupcima neće omogućiti brisanje podataka iz svojih baza podataka, jer ima legitimni interes spriječiti ponovni nastanak financijske štete prouzročene nepreuzimanjem naručenog proizvoda (li više njih) od strane kupca.

Odgovornost korisnika

Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i sam korisnik, tako da osigurava sigurnost svoje e-mail adrese, te odgovarajuće programske (antivirusne) zaštite svog računala.
Svijet Igara d.o.o. zaštitu podataka shvaća vrlo ozbiljno i poduzete su razne mjere opreza kako bi podaci bili zaštićeni. Na žalost, niti jedan prijenos podataka preko interneta, ili bilo koje bežične mreže ne može biti 100% siguran. Kao posljedicu toga, Svijet Igara d.o.o. Iako provodi komercijalno razumne zaštitne mjere zaštite podataka, ne može jamčiti zaštitu bilo koje informacije prenesene na ili s internet stranice www.svijet-igara.hr te nije odgovoran za radnje bilo koje treće strane koja takve informacije primi.

Kolačići (Cookie policy)

Kako bi stranice na adresi www.svijet-igara.hr ispravno radile, na računalo korisnika spremaju malenu količinu informacija (Cookies).
Korištenjem internet stranica Svijet Igara Gaming Webshopa korisnik pristaje na upotrebu Cookiesa.
Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo (tablet ili mobitel) koja može biti dostavljena neposredno od strane web stranice koju posjetite (kolačići od prve strane) ili u suradnji i za potrebe web stranice koju posjetite od treće strane (kolačići treće strane). Kolačići obično spremaju Vaše postavke za web stranicu, kao što su npr. preferirani jezik (gdje postoji za opcija) ili IP adresa. Nakon nekog vremena kada ponovno otvorite istu web stranicu, internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama.
Kolačići mogu spremati širok raspon informacija, uključujući i dio osobnih informacija (kao što je Vaše ime ili e-mail adresa koje unosite prilikom online narudžbe). Te informacije mogu biti spremljene jedino ukoliko Vi to omogućite – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koje im niste dali te ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu.
Svijet Igara Gaming Webshop upotrebljava kolačiće u svrhu praćenja statističke posjećenost web stranice radi dobivanja nužnih informacija o uspješnosti web stranice i pri tom također koristi uslugu treće strane pod nazivom Google Analytics.
Detaljne informacije treće strane o ovoj usluzi, kao i o mogućnostima korisnika da reguliraju postavke kolačića koji su za to nužni, dostupne su na: http://www.google.com/analytics/learn/privacy.html
Korisnik isključivanjem kolačića odlučuje hoće li dopustiti pohranjivanje kolačića na svom računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u web pregledniku koji korisnik koristi za pregledavanje web stranica. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće postoji mogućnost da stranica neće moći koristiti neke od funkcionalnosti koje daje Svijet Igara Gaming Webshop.

Vremensko trajanje čuvanja i obrade osobnih podataka

Ovisno o svrsi i pravnoj osnovi temeljem koje je prikupljaju osobni podaci korisnika i/ili kupaca, Društvo je u pojedinim slučajevima obvezno čuvati osobne podatke u vremenskom trajanju (razdoblju) koje za pojedinu svrhu propisuju mjerodavni propisi ili prestankom svrhe u koju su prikupljeni.

U slučajevima kada osnovu za prikupljanje i obradu podataka čini legitimni interes Društva ili privola korisnika i/ili kupca, osobni podaci se čuvaju na neodređeno vrijeme, odnosno dok korisnik i/ili kupac ne zatraži brisanje podataka.

Prava korisnika/kupaca

Pravo na pristup osobnim podacima – Društvo se kao voditelj obrade obvezuje na temelju podnesenog pisanog zahtjeva korisnika i/ili kupca, koji zahtjev može biti i u obliku elektroničke pošte, omogućiti pristup osobnim podacima koje obrađuje o njima, informirati ih o svrsi obrade osobnih podataka u koju se obrađuju, o vrsti osobnih podataka koji se obrađuju, o primateljima ili kategorijama primatelja kojima su osobni podaci otkriveni ili će im biti otkriveni, o predviđenom vremenskom razdoblju obrade ili o kriterijima koji se koriste za utvrđivanje tog razdoblja.

Pravo na ispravak netočnih podataka – Društvo će kao voditelj obrade omogućiti ispravak netočnih osobnih podataka u svakom pojedinom slučaju kada se utvrdi da prikupljeni osobni podaci o korisniku i/ili kupcu nisu točni ili je došlo do promjene podataka korisnika i/ili kupca.

Pravo na brisanje osobnih podataka

Društvo će izvršiti brisanje osobnih podataka korisnika i/ili kupca u sljedećim slučajevima:

  • kada korisnik i/ili kupac povuče privolu kao pravni temelj za obradu podataka, a ne postoji druga pravna osnova za obradu podataka;
  • kada korisnik i/ili kupac uloži prigovor na obradu podataka (vidi više pod naslovom Pravo na ulaganje prigovora)
  • kada se osobni podaci moraju brisati radi ispunjenja pravnih obveza iz prava Europske unije ili prave države članice kojem podliježe voditelj obrade podataka;
  • kada su osobni podaci prikupljeni u vezi s ponudom usluga informacijskog društva u odnosu na privolu djeteta.

Pravo na ograničenje obrade podataka – Ograničenje obrade osobnih podataka Društvo će osigurati u slučajevima kada korisnik i/ili kupac osporava točnost podataka, kada je obrada nezakonita a korisnik i/ili kupac se protivi brisanju podataka te umjesto toga traži ograničenje njihove uporabe, kada voditelj obrade više ne treba osobne podatke za potrebe obrade ali korisnik i/ili kupac traži podatke za ostvarenje pravnih zahtjeva, kao i u slučaju kada korisnik i/ili kupac uloži prigovor na obradu osobnih podataka temeljenu na legitimnom interesu Društva, uključujući i izradu profila korisnika i/ili kupaca.

Pravo na ulaganje prigovora – Korisnik i/ili kupac ima pravo na ulaganje prigovora na obradu osobnih podataka koji se odnose na njega ako se podaci obrađuju za potrebe legitimnog interesa voditelja obrade. U tom slučaju Društvo će, kao voditelj obrade, prestati obrađivati osobne podatke, osim ako dokaže da postoje uvjerljivi legitimni razlozi za obradu osobnih podataka u odnosu na prava korisnika i/ili kupca, odnosno u slučaju kada obrada podataka služi radi postavljanja, ostvarivanja ili obrane pravnih zahtjeva.
Ukoliko se osobni podaci korisnika i/ili kupca obrađuju za potrebe izravnog marketinga korisnik ima pravo u svakom trenutku uložiti prigovor na obradu za potrebe izravnog marketinga, osobito ako se osobni podaci koriste u svrhu izrade profila.

Ukoliko ne želite da čuvamo Vaše osobne podatke, niti da ih dijelimo s našim partnerima, molimo da nas obavijestite putem e-maila:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Pod kojim uvjetima se osobni podaci prosljeđuju trećoj strani

Osobne podatke korisnika i/ili kupaca Društvo prosljeđuje trećim osobama (uključujući nadležna tijela) samo u sljedećim slučajevima:

  • privole korisnika i/ili kupca;
  • radi ispunjenja zakonskih obveza Društva;
  • kada je takva obrada nužna radi zaštite ključnih interesa korisnika i/ili kupaca.

Upravljanje privolama

Aktivna uloga korisnika i/ili kupca u zaštiti privatnosti ogleda se u davanju privola kao dobrovoljnog, posebno informiranog i nedvosmislenog izražavanja želja ispitanika kojima on izjavom ili jasnom potvrdnom radnjom daje pristanak za obradu osobnih podataka. Upravljanje privolama podrazumijeva mogućnost da korisnik i/ili kupac aktivnom i nedvosmislenom radnjom ovlasti Društvo na prikupljanje i obradu pojedinih osobnih podataka u jednu ili više svrha (privola ispitanika), odnosno da na jednak način povuče ranije danu privolu radi prikupljanja i obrade osobnih podataka, u jednu ili više svrha.

Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača

Temeljem članka 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 79/07., 125/07. – isp., 79/09. i 89/09. – isp., 87/12 i 56/13), obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

SVIJET IGARA d.o.o.
Brune Bjelinskog 16
31000 Osijek

ili putem e-maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku putem e-maila najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Molimo Vas da prilikom podnošenja prigovora osigurate sljedeće podatke: ime i prezime kupca, adresu, broj telefona, adresu elektroničke pošte te broj narudžbe (ako je potrebno).

Opće odredbe

Svijet Igara d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih Uvjeta i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje Stranica.
Korištenje ovih Stranica, ne uključuje troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i usluge za pristup Internetu i Stranicama. Svijet Igara d.o.o nije odgovoran za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći korištenjem infrastrukture za pristup Stranicama.
Iako Svijet Igara d.o.o. nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, isti ne može jamčiti da će usluge dostupne na Stranicama odgovarati potrebama korisnika. Svijet Igara d.o.o. također ne može jamčiti da će usluga biti bez pogrešaka. Ukoliko dođe do pogreške, molimo kontaktirajte nas kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.

Korisnik ovih stranica prilikom posjete Stranicama preuzima isključivu odgovornost i obvezu pročitati ove Uvjete.


Podijeli na FB

PLAYSTATION®4

 

 

 

 

 

 

 

NINTENDO®SWITCH

 

 

 

 

 

 

 

Košarica


VirtueMart
Vaša Košarica je trenutno prazna.