Dostava

Dostavu naručenih artikala na vašu kućnu adresu vršimo putem kurirske službe GLS Croatia na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke.
Za sve narudžbe ukupnog iznosa manjeg od 100,00 EUR/€, dostava se naplaćuje 5,00 EUR/€.
Isporuka proizvoda ograničena je na Republiku Hrvatsku i narudžbe zaprimamo isključivo za adrese unutar Republike Hrvatske.

Obrada i slanje pošiljki

  • Sve narudžbe obrađujemo i šaljemo u roku od 1 do 3 radna dana, najčešće već sljedeći radni dan.
  • Ako je odabran način plaćanja uplatom na transakcijski račun/internet bankarstvom, narudžba se šalje u roku od 1 do 3 radna dana od trenutka kada uplata sjedne na naš IBAN.

Sve pošiljke šaljemo iz našeg skladišta u Zagrebu.

Rok isporuke pošiljki

  • Kontinentalna Hrvatska – u redovnim uvjetima* rok isporuke je 24 do 48 sati od dana otpreme pošiljke, osim ako uz proizvod nije navedena drukčija napomena. (Pošiljke poslane u petak dostavljaju se sljedeći radni dan, tj. u ponedjeljak.)
  • Otoci – dostava se vrši prema rasporedu dostavne službe.

* Redovni uvjeti podrazumijevaju ispravan rad operativnog sustava, urednu i redovitu isporuku dobavljača, pravovremenu obradu robe u skladištu te uobičajene uvjete transporta i dostave. Budući da navedene operacije uključuju ručnu obradu i kontrolu, moguće su izvanredne situacije na koje ne možemo utjecati, a koje mogu uzrokovati kašnjenje isporuke.

Obavijesti o isporuci

Nakon što vaša narudžba bude obrađena i pripremljena za predaju GLS Croatia dostavnoj službi, zaprimiti ćete e-mail obavijest.
Kasnije istoga dana, kada GLS preuzme vaš paket, na e-mail i/ili mobilni telefon stići će vam prva obavijest (e-mail i SMS) s podacima o adresi dostave i eventualnom iznosu pouzeća.
Na dan dostave zaprimiti ćete drugu obavijest (e-mail i SMS) s trosatnim vremenskim intervalom (npr. 08:00–11:00), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača, kako biste se po potrebi mogli dogovoriti za alternativni termin ili lokaciju isporuke.
Kretanje paketa možete pratiti putem službene GLS stranice: https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

Nakon što je paket preuzet od GLS-a, za sva pitanja vezana uz termin isporuke savjetujemo da kontaktirate njihovu korisničku službu (pon–pet, 7–18 h):

Telefon: +385 1 2042 672

E-pošta: cs@gls-croatia.com

Osiguranje i preuzimanje pošiljke

Sve pošiljke koje šaljemo u potpunosti su osigurane od strane GLS-a. Proizvodi su pakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ako je pakiranje vidljivo oštećeno ili ima nedostatke, preporučujemo da kupac odbije primitak jer postoji mogućnost oštećenja proizvoda unutar paketa.
Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu, koju dostavna služba zadržava kao potvrdu o preuzimanju.