Dostavu naručenih artikala na vašu kućnu adresu vršimo putem kurirske službe GLS Croatia na području čitave Hrvatske, uključujući i otoke.
Za sve narudžbe ukupnog iznosa ispod 100,00 EUR/€, dostava se naplaćuje u iznosu od 4,50 EUR/€.
Isporuka proizvoda ograničena je na Republiku Hrvatsku i narudžbe zaprimamo isključivo za adrese u Republici Hrvatskoj.
Obrada i slanje pošiljki:
- Sve narudžbe zaprimamo i šaljemo u roku od 1-3 radna dana, najčešće idući radni dan.
- Ukoliko je odabran način plaćanja – uplatom na transakcijski račun/internet bankarstvom, narudžbu šaljemo u roku od 1-3 radna dana po primitku sredstava na naš IBAN/transakcijski račun.
Sve narudžbe šaljemo iz našeg skladišta u Zagrebu.
Rok isporuke pošiljki:
- Kontinentalno područje Hrvatske – rok isporuke, u redovnim uvjetima* je 24-48 sati od dana otpremanja pošiljke, osim za proizvode uz koje je navedena drugačija napomena. (Pošiljke obrađene i poslane u petak, su na adresi kupca sljedeći radni dan tj. u ponedjeljak)
- Hrvatski otoci – dostava na otoke se vrši prema rasporedu dostavljačke službe
* Redovni uvjeti podrazumijevaju ispravan rad operativnog sustava, urednu i redovnu isporuku dobavljača, redovnu obradu robe na skladištu, uobičajene uvjete za transport i isporuku robe. Navede operacije podliježu ručnoj obradi i kontroli, no moguće su neke izvanredne situacije na koje ne možemo utjecati, slijedom kojih je moguće i kašnjenje u isporuci pošiljaka.
Obavijesti o vremenu isporuke pošiljke
Nakon što je vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju GLS Croatia dostavnoj službi, s naše strane dobivate e-mail obavijest da je vaša narudžba obrađena.
Kasnije tijekom dana, a u trenutku kada je vaš paket preuzet od strane GLS Croatia dostavne službe, na vaš e-mail/mobilni telefon će stići prva e-mail i SMS obavijest o dostavi paketa, sa adresom dostave i eventualnim iznosom pouzeća.
Na dan dostave dobiti ćete drugu e-mail i SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 08:00-11:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko alternativnog termina ili lokacije isporuke pošiljke.
Kretanje svakog paketa moguće je pratiti putem interneta, na službenim stranicama GLS-a na slijedećoj adresi: https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke
Jednom kada je paket preuzet od strane dostavne službe GLS, savjetujemo da za eventualna pitanja oko termina isporuke kontaktirate njihovu službu za korisnike koja radi od ponedjeljka do petka od 7-18h:
Kontakt telefon: +385 1 2042 672
E-pošta: cs@gls-croatia.com
Sve pošiljke/narudžbe koje šaljemo u potpunosti su osigurane od strane dostavne službe GLS. Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen.
Kupac je obavezan, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.