Kako naručiti?

Naručiti proizvod(e) putem našeg webshopa vrlo je jednostavno i lako.

Pored svakog proizvoda stoji obavijest i ikona o raspoloživosti:

Na stanju (dostupno odmah) ⇒ 
U dolasku (sa naznačenim datumom raspoloživosti/početka prodaje) ⇒ 
Prednarudžba (sa naznačenim službenim datumom izlaska proizvoda) ⇒ 

Gotovo svi artikli (osim onih koji su u statusu prednarudžbe) na našoj stranici su na stanju i raspoloživi za isporuku odmah.
Oni rijetki koji su u statusu dolaska unutar maksimalno tjedan dana imaju preko slike oznaku “U dolasku” sa jasno naznačenim datumom raspoloživosti.
Proizvodi koji su u kategoriji prednarudžbe također imaju naznačen datum izlaska, ali kod njih u odnosu na proizvode koje je moguće kupiti odmah (razlikuju se po gumbu KUPI i PREDNARUČI) nije moguće odabrati način plaćanja s obzirom da se radi o proizvodima koji u službenu prodaju dolaze u određenom budućem razdoblju te kupac izvršenjem prednarudžbe zapravo vrši rezervaciju proizvoda prije njegovog službenog dolaska u prodaju, a način plaćanja potvrđuje prilikom potvrde prednarudžbe – više o tome kako funkcionira sam proces prednarudžbi, pročitajte na kartici bilo kojeg proizvoda koji ima status prednarudžbe.
Kada proizvod nije raspoloživ i nemamo točnu informaciju kada ga je moguće dobaviti, tada nije niti prikazan na stranici.

Narudžbu započinjete odabirom željenog proizvoda (pronađite ga u odgovarajućoj kategoriji ili jednostavno upišite ključnu riječ u tražilicu u zaglavlju) kojeg ubacujete košaricu. Ukoliko kupujete više proizvoda odjednom, pronalazite ih na isti način i također ubacujete u košaricu. Kada ste odabrali posljednji proizvod, odlazite na ikonu košarice u gornjem desnom kutu stranice te idete na “Plaćanje”.
Ako međutim, želite pregledati košaricu prije plaćanja, odabirete opciju “Vidi košaricu” koja se također opcionalno pojavljuje pored gumba KUPI/PREDNARUČI na naslovnoj stranici nakon što ste kliknuli da bi kupili/prednaručili neki proizvod.
(NAPOMENA: na mobilnoj verziji stranice nije moguće direktno krenuti na korak “Plaćanje”, već je korak “Vidi košaricu” obvezan).

Ukoliko ste odabrali da želite pregledati košaricu, unutar nje imate mogućnost odabira na koji način želite preuzeti naručeno:
⇒ putem dostavne službe ili
⇒ osobnim preuzimanjem u našem sjedištu u Osijeku
Nakon što ste odabrali način preuzimanja, gumbom “Kreni na plaćanje” prelazite na dio gdje ispunjavate podatke koji su nam potrebni za brzu i kvalitetnu isporuku naručenih proizvoda (skrećemo pažnju na unos ispravne e-mail adrese kako bi mogli dobiti naknadne e-mail obavijesti vezane za status Vaše narudžbe).
Nakon toga odabirete način plaćanja:
⇒ Uplatom na transakcijski račun ili
⇒ Pouzećem (prilikom preuzimanja)
Ukoliko ste prvobitno odmah na ikoni košarice na naslovnoj stranici odabrali opciju “Plaćanje” – ovo je ekran koji Vam se odmah otvara prilikom naručivanja, te na njemu također imate opciju odabira načina na koji želite preuzeti naručeno – putem dostave ili osobno.
(NAPOMENA: na području grada Osijeka ne vršimo dostavu).

Obvezna polja koja treba ispuniti su označena zvjezdicom (polje Ime poduzeća se odnosi na pravne osobe koje žele izdavanje VP/R-1 računa – fizičke osobe ga ostavljaju praznim).
Da bi mogli završiti narudžbu (ili prednarudžbu – postupak je isti) morate potvrditi da ste upoznati sa našim Općim uvjetima Poslovanja i Politikom privatnosti.
Prijava na naš newsletter je opcionalna, te ako ju odaberete – nakon što potvrdite narudžbu na e-mail adresu koju ste naveli Vam stiže konfirmacijska e-mail obavijest servisa MailChimp, te tek nakon što potvrdite da želite primati naše obavijesti – bivate prijavljeni na našu newsletter listu sa koje se možete odjaviti u svakom trenutku putem istog linka ili nakon nekog od primljenih naših newsletter obavijesti.
U ovom zadnjem koraku imate mogućnost dodati eventualnu napomenu (bilo kao pitanje, bilo kao naznaku da se paket npr. dostavlja na Vaše radno mjesto i sl. U slučaju da kupujete kao pravna osoba, tu upisujete OIB i ostale podatke svoje tvrtke), te upisati adresu dostave u slučaju da je različita od adrese platitelja/naručitelja.

Proces kupnje je opisan ako kupnju vršite kao tzv. Gost. Međutim, kupnju možete izvršiti i kao Registrirani korisnik, a sama registracija pruža dodatne mogućnosti, kao što su:

  • Brži proces izvršavanja budućih narudžbi
  • Provjera statusa vaše narudžbe
  • Pregled prošlih narudžbi
  • Izmjena podataka korisničkog računa
  • Izmjena lozinke
  • Spremanje dodatne adrese za dostavu

Registrirati se možete direktno prije kupnje u glavnom izborniku po opcijom “PROFIL” ili prilikom procesa kupnje nakon što unesete svoje podatke ako odaberete opciju otvaranja korisničkog računa.


Vaš posao oko narudžbe je tada završen, jedino što Vam preostaje jest u udobnosti svoga doma čekati isporuku proizvoda koji ste naručili – a to je u pravilu sljedeći radni dan za sve narudžbe zaprimljene do 13.00h tekućeg radnog dana – više o vremenu slanja, isporuci i rasporedu vožnje GLS dostavne službe možete pročitati ⇒ OVDJE.