Opis
Svi novi SteelPlay proizvodi imaju 5 godina jamstva. Za produljenje jamstva potrebno je skenirati QR kod na pakiranju ili slijediti poveznicu: https://warranty.lexip.co/register?sku=JVAMUL00091 i registrirati proizvod.
Kontroleri rade na:
* Najniža cijena u zadnjih 30 dana je 28,99 €
Dostavu naručenih artikala na vašu kućnu adresu vršimo putem kurirske službe GLS Croatia na području čitave Hrvatske, uključujući i otoke.
Obrada i slanje pošiljki:
- Sve narudžbe zaprimamo i šaljemo u roku od 1-3 radna dana, najčešće 1 radni dan
- Ukoliko je odabran način plaćanja – uplatom na transakcijski račun/internet bankarstvom, narudžbu šaljemo u roku od 1-3 radna dana po primitku sredstava na naš IBAN/transakcijski račun
Rok isporuke pošiljki
- Kontinentalno područje Hrvatske – rok isporuke, u redovnim uvjetima* je 24-48 sata od dana otpremanja pošiljke, osim za proizvode uz koje je navedena drugačija napomena. (Pošiljke obrađene i poslane u petak, su na isporuci su u pravilu sljedeći radni dan tj. u ponedjeljak ili utorak)
- Hrvatski otoci – dostava na otoke se vrši prema rasporedu dostavljačke službe
*Redovni uvjeti podrazumijevaju ispravan rad operativnog sustava, urednu i redovnu isporuku dobavljača, redovnu obradu robe na skladištu, uobičajene uvjete za transport i isporuku robe. Navedene operacije podliježu ručnoj obradi i kontroli, no moguće su neke izvanredne situacije na koje ne možemo utjecati, slijedom kojih je moguće i kašnjenje u isporuci pošiljaka.
Obavijesti o vremenu isporuke pošiljke
Nakon što je vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju GLS Croatia dostavnoj službi, s naše strane dobivate e-mail obavijest da je vaša narudžba obrađena.
U trenutku kada je vaš paket preuzet od strane GLS Croatia dostavne službe, na vaš e-mail/mobilni telefon će stići prva e-mail i SMS obavijest o dostavi paketa, sa adresom dostave i eventualnim iznosom pouzeća.
Na dan dostave dobiti ćete drugu e-mail i SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 08:00-11:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko alternativnog termina ili lokacije isporuke pošiljke.
Kretanje svakog paketa moguće je pratiti putem interneta, na službenim stranicama GLS-a na slijedećoj adresi: https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke