Opis
Prve dvije klasične ekspedicije sada su dostupne na sustavu Nintendo Switch™! Ponovno se upoznajte s biljnim Pikmin™ i strateškim igranjem po kojem je ovaj šarmantnan serijal poznat.
PIKMIN 1
Upoznajte kapetana Olimara i sposobnu ekipu crvenih, plavih i žutih Pikmina u strašnoj misiji na planetu većem od života. Olimar mora voditi svoje ljupke lisnate prijatelje kroz prepreke, u bitci i prilikom prikupljanja dijelova broda koji mu nedostaju.
PIKMIN 2
Izmjenjujte Olimara i Louieja da podijelite i osvojite! Imajući zadatak za otplate dug svog poslodavca, par malih likova udružuje se s Pikminom (uključujući ljubičastog i bijelog Pikmina) kako bi skupili blago na čudnom planetu. Vrijeme otkucava na površini, ali špiljski sustavi omogućuje vam da ne žurite kako bi vaša strategija procvjetala.
Dostavu naručenih artikala na vašu kućnu adresu vršimo putem kurirske službe GLS Croatia na području čitave Hrvatske, uključujući i otoke.
Obrada i slanje pošiljki:
- Sve narudžbe zaprimamo i šaljemo u roku od 1-3 radna dana, najčešće 1 radni dan
- Ukoliko je odabran način plaćanja – uplatom na transakcijski račun/internet bankarstvom, narudžbu šaljemo u roku od 1-3 radna dana po primitku sredstava na naš IBAN/transakcijski račun
Rok isporuke pošiljki
- Kontinentalno područje Hrvatske – rok isporuke, u redovnim uvjetima* je 24-48 sata od dana otpremanja pošiljke, osim za proizvode uz koje je navedena drugačija napomena. (Pošiljke obrađene i poslane u petak, su na isporuci su u pravilu sljedeći radni dan tj. u ponedjeljak ili utorak)
- Hrvatski otoci – dostava na otoke se vrši prema rasporedu dostavljačke službe
*Redovni uvjeti podrazumijevaju ispravan rad operativnog sustava, urednu i redovnu isporuku dobavljača, redovnu obradu robe na skladištu, uobičajene uvjete za transport i isporuku robe. Navedene operacije podliježu ručnoj obradi i kontroli, no moguće su neke izvanredne situacije na koje ne možemo utjecati, slijedom kojih je moguće i kašnjenje u isporuci pošiljaka.
Obavijesti o vremenu isporuke pošiljke
Nakon što je vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju GLS Croatia dostavnoj službi, s naše strane dobivate e-mail obavijest da je vaša narudžba obrađena.
U trenutku kada je vaš paket preuzet od strane GLS Croatia dostavne službe, na vaš e-mail/mobilni telefon će stići prva e-mail i SMS obavijest o dostavi paketa, sa adresom dostave i eventualnim iznosom pouzeća.
Na dan dostave dobiti ćete drugu e-mail i SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 08:00-11:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko alternativnog termina ili lokacije isporuke pošiljke.
Kretanje svakog paketa moguće je pratiti putem interneta, na službenim stranicama GLS-a na slijedećoj adresi: https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke