Opis
Fire Emblem Engage – Pozovite Embleme i spasite kontinent Elyos u Fire Emblem Engage za Nintendo Switch.
Ovaj novi nastavak serije Fire Emblem odvija se u Elyosu, kontinentu koji se sastoji od četiri kraljevstva koja okružuju svetu zemlju u svom središtu. Prije tisuću godina izbio je žestoki rat između naroda Elyosa i Palog zmaja (Fell Dragon). Ojačajte svoju snagu na bojnom polju prizivanjem amblema – uključujući Martha, Celicu i druge heroje iz prošlih naslova Fire Emblem – koji žive unutar posebnih prstenova amblema. Noseći ove prstenove, Alear i njihovi saveznici mogu posuditi moć ovih amblema, poboljšavajući svoje karakteristike ili dajući pristup još jačim sposobnostima.
Preuzmite ulogu Aleara, božanskog zmaja, koji se budi tisuću godina nakon rata bez sjećanja na svoju prošlost. Odgovorite na poziv za oružje i borite se zajedno sa svojim saveznicima u taktičkim RPG bitkama kako biste spriječili uskrsnuće Palog Zmaja. Velika avantura počinje! Upoznajte razne saveznike i neprijatelje u svakoj naciji, otkrijte ambleme koji žive unutar prstenova i produbite njihove veze dok se borite da zaštitite svijet.
Dostavu naručenih artikala na vašu kućnu adresu vršimo putem kurirske službe GLS Croatia na području čitave Hrvatske, uključujući i otoke.
Obrada i slanje pošiljki:
- Sve narudžbe zaprimamo i šaljemo u roku od 1-3 radna dana, najčešće 1 radni dan
- Ukoliko je odabran način plaćanja – uplatom na transakcijski račun/internet bankarstvom, narudžbu šaljemo u roku od 1-3 radna dana po primitku sredstava na naš IBAN/transakcijski račun
Rok isporuke pošiljki
- Kontinentalno područje Hrvatske – rok isporuke, u redovnim uvjetima* je 24-48 sata od dana otpremanja pošiljke, osim za proizvode uz koje je navedena drugačija napomena. (Pošiljke obrađene i poslane u petak, su na isporuci su u pravilu sljedeći radni dan tj. u ponedjeljak ili utorak)
- Hrvatski otoci – dostava na otoke se vrši prema rasporedu dostavljačke službe
*Redovni uvjeti podrazumijevaju ispravan rad operativnog sustava, urednu i redovnu isporuku dobavljača, redovnu obradu robe na skladištu, uobičajene uvjete za transport i isporuku robe. Navedene operacije podliježu ručnoj obradi i kontroli, no moguće su neke izvanredne situacije na koje ne možemo utjecati, slijedom kojih je moguće i kašnjenje u isporuci pošiljaka.
Obavijesti o vremenu isporuke pošiljke
Nakon što je vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju GLS Croatia dostavnoj službi, s naše strane dobivate e-mail obavijest da je vaša narudžba obrađena.
U trenutku kada je vaš paket preuzet od strane GLS Croatia dostavne službe, na vaš e-mail/mobilni telefon će stići prva e-mail i SMS obavijest o dostavi paketa, sa adresom dostave i eventualnim iznosom pouzeća.
Na dan dostave dobiti ćete drugu e-mail i SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 08:00-11:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko alternativnog termina ili lokacije isporuke pošiljke.
Kretanje svakog paketa moguće je pratiti putem interneta, na službenim stranicama GLS-a na slijedećoj adresi: https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke